Επιστροφές-Ακυρώσεις

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για την Ακύρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο +(30) 22510 54550 ή με email στο info@aeoliashop.gr μέσα σε 48 ώρες

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Επιστροφή της παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο στις παρακάτω δύο περιπτώσεις:
1)Από δικό μας λάθος
2)Μετά από λάθος τυπογραφικό (κακέκτυπο κ.ά.), του προμηθευτή ή μετά από την παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος.

Εάν μετά την παραλαβή της παραγγελίας και εντός 15 ημερών θελήσετε την επιστροφή των προϊόντων σας, θα πρέπει να σταλούν:

α. Σε ασφαλές πακέτο μαζί με αντίγραφο της απόδειξης πληρωμής

β. Με ιδιωτική εταιρεία αποστολών (courier) ή συστημένο ταχυδρομικώς, καθώς σε περίπτωση απώλειας του δέματος δεν είναι δυνατόν να γίνει η απαιτούμενη πίστωση.

Οποιαδήποτε παράπονο υπάρξει κατά την παράδοση μιας παραγγελίας πρέπει να διατυπώνεται αμέσως μετά την παραλαβή αυτής. Σε περίπτωση εντοπισμού ελαττωματικού ή μη συμμορφούμενου προϊόντος ο Υπεύθυνος Παραλαβών οφείλει να ενημερώσει άμεσα το Τμήμα Πωλήσεων της εταιρίας μας. Σε περίπτωση δικαιολογημένου παραπόνου παρέχουμε την δυνατότητα αλλαγής ή επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος με τα έξοδα μεταφοράς να επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρία μας.

ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στους προκαθορισμένους χρόνους που έχουμε θέσει για την εκπλήρωση μιας παραγγελίας, λόγω ανωτέρας βίας, π.χ. κυκλοφοριακή κατάρρευση, άσχημες καιρικές συνθήκες, απεργίες, απρόβλεπτα κυβερνητικά μέτρα, κ.α. αναστέλλεται η ισχύς της συμβατικής μας υποχρέωσης και ο πελάτης ενημερώνεται άμεσα για τον τρόπο και τον νέο χρόνο εκτέλεσης της παραγγελίας του.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Σε περίπτωση που ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο , τότε επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την πιθανή ημερομηνία που αυτό θα είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση που κριθεί ότι η νέα ημερομηνία διαθεσιμότητας του προϊόντος δεν είναι ικανοποιητική, τίθεται κάθε δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας του συγκεκριμένου προϊόντος. Η τυχόν υπόλοιπη παραγγελία εκτελείται κανονικά, κατόπιν συνεννόησης.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Σε περίπτωση που το παραληφθέν προϊόν δεν είναι αυτό που έχει δηλωθεί στο Δελτίο Παραγγελίας ή αποδειχθεί ελαττωματικό, πρέπει ο Υπεύθυνος Παραλαβών να ενημερώνει άμεσα το Τμήμα Πωλήσεων της εταιρίας μας.

Οι επιστροφές προϊόντων θα γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης με το Τμήμα Πωλήσεων της εταιρίας μας εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβή τους. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρία μας.